Good morning!

Håller på och premiärtvättar i tvättstugan här i området,får se om kläderna tycker om maskinerna :D

Idag ska jag till en arbetsterapeut med mina händer,får se om dom kan göra nåt.Har ju börjat få ont i hälarna med,dom gör mest ont precis när man klivit upp på mornarna!

Igår morse när jag kom till jobbet så fick jag ett "lycka till idag" av kollegan som jobbat natt,så jag ställde in mig på det värsta gällande mina patienter,men det visade sig att patienterna lugnat ner sig lagom tills jag klev in på salarna o väckte dom *puh*
Börjar bli riktigt tungt att jobba,trots att jag "bara" är i vecka 30,bara att gå runt på jobbet gör att jag får sammandragningar,men det är bara att bita ihop och inte göra onödigt mycket dessa 2 veckor som är kvar (8 arbetspass kvar)!

Det jag "längtar" efter med ledigheten är att jag kan BAKA!Det va superlänge sen jag va duktig o bakade bröd o annat,så ska bli skönt att kunna ha den lusten och orken till sånt.

Ska iväg till tvättstugan igen,snabba maskiner för en gångs skull *superduper*

Kommentarer
Postat av: elin

Hej! hoppas du får skenor... jag skulle aldrig klara mig utan mina :) Å snart gå hemma och mysa i 10 veckor :D

2009-05-12 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0