Bökiga lilla bebis!

Sen igår kväll håller vår bebis på och fixerar sig tror jag!
Det är ett rackarns tryck neråt emellanåt,och det gör stundvis ont!
Givetvis är det ingen födsel på G,men som sagt,det gör ont när bebben vill trycka ner skallen i mitt bäcken,så jag har efter många om och men bestämt mig för att inte arbeta idag.
Får se om det känns bättre tills imorrn då jag ska jobba kväll.Känns sjukt att sjukskriva sig när man inte ens är sjuk,men har börjat komma till insikt att jag faktiskt ska föda om bara några veckor,så det kanske är dags att ta det lugnt?

Det blir en hemmadag idag iaf,och inte många ansträngningar alls!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad är det för vild unge ni har skapat varken dina eller robins gener....hahahah i såna fall borde h*n ju vara lite lugnare hahahah

2009-05-16 @ 08:16:58
Postat av: elin

Vänta och se på ont du :P hehe

2009-05-16 @ 21:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0