Va va va???

Är det vår NU då?
10.7 grader i skuggan,då måste ju våren vara på G va?
I lööööööv it!

Igår va svägerskan förbi på jobbet,och jag skulle göra ett nytt försök att gosa med min brorsdotter...
Men jag vet inte riktigt vad jag gör för fel,om jag ser läskig ut,eller om jag inte är tillräckligt roande,för efter några minuter så va det dags för vråltjutet igen :P
Aja,bara att "stand strong" och fortsätta,nån gång ska jag lyckas vinna hennes charm! :)

Så mysigt så här på mornarna då man känner bebben vakna till,så kliver man upp,och efter ett tag så ligger den kvar på den sidan jag låg på,så idag ligger den på min vänstra sida av magen,ha ha :) Brukar "ramla" ner efter ett tag :D
Härligt att man kan känna den,och den blir ju inte mindre,så det kanske inte är lika mysigt om 10 veckor :D

Ska arbeta idag med,kvällspass,skönt att hinna njuta av vädret så här på dan,längtar till nya lyan,där man kan sitta ute på balkongen o dricka saft o bara vara....fet,svullen och agiterad,ha ha ha :P

Kommentarer
Postat av: Elin "svägerskan"

Den där lime/citron bodyn passar damen Wilma perfekt :)

2009-03-31 @ 16:23:32
URL: http://winter81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0