Så va det onsdag igen :)

Ska strax färga håret,sen på eftermiddagen ska jag på mitträff hos barnmorskan,då får vi träffa bla en sjukgymnast,en dietist och givetvis barnmorskan.Ska bli kul att träffa andra blivande mammor som är lika långt gångna som en själv!
Är med i en grupp på ett gravidforum,och två av medlemmarna ska oxå på denna mitträff idag,sen närmare kvällen ska vi i forumgruppen träffas på ett fik här i stan o snacka (hoppas jag kommer orka det efter middagen,blir ju alltid så trötter..)
Så får jag moderskapsintyget (som jag nu fattat att jag kunnat hämta tidigare),så blir det till att skriva om en arbetsdag på mitt jobb,och sen posta iväg till försäkringskassan o hoppas på havandeskapspenning i maj :D

Imorrn är det visst nån som fyller 50,men mer kan jag inte skriva :P

Jaha,nu är det visst nån som vaknat i min mage,är lite glad över att bebis sov igår kväll när jag la mig,skönt att kunna somna på en gång :)

Nej,ska dona lite här hemma,men återkommer väl ikväll efter alla träffar o så :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Men herregud så nyfiken jag blir...

vem kan det vara som fyller år???

kramar

2009-03-11 @ 14:06:27
Postat av: Emelie

Kan det va den där läckra bönan i öret som hankat sig fram till dem 50 :P

2009-03-11 @ 17:41:59
Postat av: Jenny J

Ha ha,Emelie,du har såååå rätt så ;)

2009-03-11 @ 20:00:52
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0