Jenny försvunnen?

Neeeej gott folk,har jobbat hela helgen (och igår) och ska jobba idag och imorrn.
Har ju inte haft så mycket att skriva om (eller jo,egentligen ganska mycket men pga sekretess så blir det inget av med det :P)

Fick ett samtal igår av vännen E som undrade varför jag inte bloggat,så igår kväll SKULLE jag ha bloggat,men råkade somna :S

Hade en dröm inatt,den va ganska härlig,jag drömde att jag fått en liten pojke,som i drömmen helt plötsligt va typ 1,5-2 år,det är namnet på barnet jag förvånas mest över att det ens ploppat upp,en massa personer i drömmen sa namnet gång på gång så det sitter etsat!Ni kanske kan berätta för mig om det är något speciellt med detta namn:
Carl-Johan?Vart kommer det ifrån?Har aldrig haft namn på mitt barn i tidigare drömmar,och det va verkligen att det skulle stavas med ett C med,inte K.Väldigt fina namn,men inte ihop,he he...Aja,söt unge hade jag iaf :D

Idag väntar kvällsarbete,likaså imorrn,sen får jag vara ledig i 2 hela dagar!!Så efter 6 dagars arbete så ska jag f-n ta en redig vilodag på torsdag,för att sedan orka med en tripp till grannkommunen och fira ett födelsedagsbarn :)

Nu ska jag slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0