Jag mötte Lasse!!!

Idag när jag och en kollega kom till jobbet så stog LASSE ÅBERG utanför en byggnad och filosoferade!!



Vi gick förbi honom,och jag skulle verka proffsig o låta honom få stå där och glänsa,men min kollega blev så nervös så hon knuffade mig mot hans håll,ha ha,så sa hon högt:"Ska vi fråga om atutograf??"
Pinsamma människa..  ;)
Som tur e är han nog van,he he..Men nej,vi frågade aldrig,jag va sugen ungefär 50 gånger på att gå tillbaka o fråga om vi kunde ta en bild på mig o honom,men nä...
Men det förgyllde min dag!!Lasse Åberg i egen hög person!WOW!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får väl använda photoshop eller nåt och klippa ihop dig själv med Lasse så kan du säga att du tog bilden när du träffade honom...

Fast när han var vid sjukhuset och man inte vet varför så var det nog bäst att INTE gå fram. Han kanske nyss tagit farväl av någon och då är det nog inte så kul att ställa upp på idolbilder... så beslutet att inte fråga var rätt.

massor av kramar!!!

2009-03-16 @ 07:57:31
Postat av: Kimsan

Vart har du tagit vägen jenny??

2009-03-17 @ 00:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0