Helgen snart över innan den börjat!!

Igår va jag ut på "landet" och gjorde besök.
Först hem till svägerskan o brorsdottern,och lilla W hade så klart bestämt sig för att inte tycka om sin faster just igår,SÅ läskig såg jag ju inte ut att vara :P

Sen hem till födelsedagsbarnet och blev bjuden på blåbärstårta *mums*
Sen gick vi på restaurang och åt en supergod sovlaki m. strips & tsatsiki!!
Sen blev det bussen hem för mig,tack för en trevlig eftermiddag/kväll Emelie!!

Idag har jag jobbat kväll och älsklingen har varit hem till sin mor o firat sin lillasyster som fyller hela 20 år på måndag!!
Det va riktigt kul att gå på stan innan arbetet,en massa Västerås & Edsbyn-supporters som gick runt o sjöng,drack o va sociala inför bandyfinalen på Studenternas :)

Har varit en toppenkväll på jobbet (ja,från kl 20 iaf då jag fick en patient mindre,he he he).
Hoppas morgondagen går i samma anda och att jag blivit av med en patient till (och nu snackar jag om att patienterna flyttar till andra avdelningar,inte att dom dör!!!I)

Börja göra sig redo för att sussa nu tror jag!!
Hoppas ni haft en trevlig kväll,och att söndagen blir minst lika trevlig!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för presenten nu luktar jag mango :)

2009-03-22 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0