Jag döööör av värmen!!!!

Shit,kan inte solen försvinna nu så jag kan öppna upp alla fönster?
Det gör ingen skillnad om man springer runt i bara underkläderna eller inte...
Önskar att uttaget i sovrummet blivit fixat så vi kan sätta upp takfläkten!
Nej,lägga mig i kylskåpet en stund tror jag...

Känner du att detta jobb är rätt för dig:
*Ge en gravid kvinna massage närhelst hon behöver det
*Ge den gravida kvinnan den kroppsvård hon behöver (för det behöver hon!)
*Ge den gravida kvinnan friska fläktar med ett stort palmblad (eller liknande)
*Mata den gravida kvinnan med jordgubbar när hon skriker efter det
*Badda den gravida kvinnan i pannan med svala,blöta handdukar när hon säger till om det
*Ställa upp på allt den gravida kvinnan begär (diska,städa,tvätta,dona,osv)

Om detta stämmer in på dig,hör av dig!!

Hjärtliga hälsningar den Gravida kvinnan

Kommentarer
Postat av: Elin "svägerskan"

hahaha.. Jag är ganska nöjd att min skrutt är ute och att jag slipper gå HÖGGRAVID i denna värme. Jag lider faktiskt med dig just nu ler.

Förvärkar hmmm, låter som om det är dags snart :)

Man kan ju få det runt 2 veckor innan har jag för mig. Grabben vill väl komma ut och träffa sin kusin, farbror och mig snart ler..

KRAM PÅ dig

2009-06-27 @ 20:58:12
URL: http://winter81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0