Duktig älskling!

Som inte håller koll på sin fars födelsedag..Som va förra veckan..
GRATTIS Micke!!!
Svärfar ringde för en stund sen o sa att han va här i "byn" o blev grattad nu.
Kul,jag är svettig,fet,orkeslös,tvättstugedonna,och väldigt mycket osocial :(
Och alla mina kläder ligger i tvättmaskinen,så dom trasor jag har på mig just nu vill jag inte visa mig i bland folk jag känner :(

Avböjde därför att följa med,känner mig värdelös,men vad gör man?

Håller på o tvättar bebiskläderna nu,ska bli så mysigt att hänga upp dom på tork :)

Nej,krypa iväg till tvättstugan igen...

Kommentarer
Postat av: mamma

När man är höggravid så får man avböja inbjudningar helt utan anledning, räcker att säga att det är varmt och fötterna är svullna... så accepterar folk det!

Hoppas ni fått upp fläkten så du kan få lite sval luft!!!

Löv jo!

kramar

2009-06-30 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0