Lite blandade bilder från mobilen

En lagom blå Freja:

Så blå va hon bra länge,inte undra på när syresättningen inte va på topp!


Mysiga tjejen!


En utslagen tösabit :)


Lillsnorpan kan det där med att snedställa sitt ansikte,ha ha,myyyys!!


Ha ha,tjocker och glader :D Mätt o belåten iaf!


Att sitta i bilbarnstolen är rogivande :)


Tjuvkikar på mamma :)  Lagom röd på kinden av tejpen som höll fast sonden!


Alien-ögon!En snabbvisit till ackis då lilldamen hade slitit ur sonden :D


Så trött,så trött efter ny sondsättning


"Sluta knäppa en massa kort mamma!!"


Så rofylld man kan se ut :)


Trööööööött :)


Mammas lilla rockfrilletjej!Tofsen uppepå skallen går inte att kamma ner :D
(inte det i bakskallen heller,ha ha)


Mammas och pappas góbit!!!


Så skönt med mat i magen :)


Här fick mamma kämpa med att få i Freja mat,då damen inte behagade vakna!
*Mamma,jag är trött,låt mig soooova*

En bildserie med alla Frejas olika ansiktsuttryck när hon somnat vid bröstet *klicka på bilderna för förstoring* :

         


Jo,har jag nämnt hur mycket jag älskar denna vackra varelse??




Puss på dig mammas sötnöt!!!


Så,nu har jag uppdaterat med lite bilder iaf,från Frejas allra första dag i denna värld och fram tills igår,kan inte låta bli att ta bilder på henne :)




Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Har full förståelse för att du tar en massa bilder!

En sån sötnos måste man ju föreviga!!!

kramar

2009-07-29 @ 17:53:33
Postat av: Cathy "Fia"

Åhh, Jenny...jag blir alldeles varm när jag ser Freja........Herreguuuud såå rackarns SÖÖÖÖT hon är!!!!!!!!!

2009-07-29 @ 18:30:23
URL: http://goastefamiljen.blogg.se/
Postat av: Lakritsfia

Blir alldeles tårögd när jag tittar på den sista bilden på dig och Freja! Kärleken som lyser mellan mamma och dotter är oslagbar! rörd :-p

2009-07-29 @ 19:00:47
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Tina

Gud så söt hon är... gullFreja!

2009-07-30 @ 21:37:27
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0