Jag blir GALEN!!!

På Com hem!!!!
Tycker min hemtelefon varit tyst ett par dagar..
Min mor säger att hon ringt,men ingen svarat..Konstigt då jag varit hemma dom tidpunkterna.
Så ringde jag upp min mor (för det funkar iaf),då visar det sig att jag ringer från ett annat telefonnummer!!

När jag skaffade abonnemanget på comhem så valde jag Large på telefoni,och det innebär att man får två telefonnummer.Så det är det andra numret som helt plötsligt fungerar!
Grejen är den att det numret finns ju bara i uttaget i köket,där jag aldrig haft nån telefon ikopplad,har aldrig använt det andra numret!
Så försöker man få tag på kundtjänst,då går det bara att skicka mail,för dom har så knasiga telefontider..*grrrrr*

Så ni som ringt hem till mig och jag inte svarar,hör av er på mobilen!!Den har samma nummer fortfarande iaf!


Kommentarer
Postat av: mamma

Suveränt! Och typiskt, när man vill bli kund då finns de till hands men när man behöver hjälp med något problem då är de som bortblåsta...

Bara att mailbomba dom!!!

Tur att vi kom på det i alla fall!!!!

kram

2009-01-16 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0