Vi är fortfarande tre :)

Knäppa psyke som spelar spratt med en så där!
Så klart allt såg bra ut,bebis växer som h*n ska,blev framflyttad 5 dar så nya datumet för beräknad förlossning är nu 23 juli (2 dar före min fars födelsedag),så är nu i v 18 igen (17+3)
Tyvärr va bebben väldigt trött,så allt gick fort,15 minuter så va ultraljudet klart.

En otroligt häftig känsla jag aldrig haft förut va att jag fick känna första sparken idag!! :D
Den va visserligen provocerad av barnmorskan när hon tröck med dopplern på magen,men jag både såg och kände ett starkt *boink*
Absolut inte att man längtar tills man kan känna fler sparkar nu eller,och att älsklingen får känna första med handen utanpå magen ;)


(bebis är nu ca 14 cm från huvud till rumpa,på ul låg våran bebbe precis som den ligger på bilden)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt med spakar! :)

2009-02-16 @ 19:25:58
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0