Onsdag

Idag har varit en soft dag på jobbet...
Från att ha varit slitigt och "personalbrist" till t.ex 3 resurser idag.
Har ju inte gjort något betungande precis,och man får ta tillvara på dessa tillfällen,för man vet aldrig när det vänder åter igen.
Men jag förstår inte varför inte det onda i magen försvinner.Tack tack för alvedon säger jag bara!
Dessa ligament som ska stretchas ut,och så har jag troligen sammandragningar med,lövely!

På fredag kommer troligen min söta mamma in,då ska vi shoppa flyttkartonger! (om snubben som säljer dom skulle behaga svara i sin telefon nån gång!)

Nu ska jag glufsa i mig mat och titta på favvoprogrammet "Unga mödrar"  (jo jag vet att jag inte passar in i den genren precis,men serien är så braaaaaa!!).

Ha en trevlig onsdagskväll gott folk  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0