Ännu en grå dag som flyter förbi...

Usch,börjar bli riktigt deppig av detta väder :/

Någonting glädjade va jag med om i förrgår,ha ha,hade precis gått o lagt mig,och vem tror ni hade antingen inflyttningsfest eller bara möblerade om i sin pyttelilla etta?
Jo,bebis.Herre G vilken aktivitet!Höll på i 10 minuter,sen blev det nog nattinatti,ha ha.Konstig känsla.
Nu känner jag lite småbök då o då,undrar hur bebben kommer vara när den växt på sig lite och kräver mer plats?
Kommer väl läggas in på ackis med en invärtes misshandel,ha ha :D

Snart ska kontrakt skrivas på nya lyan,det går knappt att beskriva med ord hur glada vi är över att få komma ut i ett lugnt område,inga bilar eller ambulanser som tutar förbi utanför fönstret,man kommer kunna vädra utan att släppa in avgaser,vi får ett SOVRUM och en BALKONG,oh vilket lyx!!!

Ska jag erkänna har jag redan börjat rensa här hemma,ser fram emot denna flytt SÅ mycket,så skönt att hinna "sätta sig" i den nya lyan innan bebis kommer,och jag kommer att ha mycket tid att dona med lyan eftersom jag kommer vara långledig då :)

Så,då har jag skrivit av mig för idag :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe förstår att det ska bli skönt! Men jag hade velat haft din lägenhet.. slippa gå 40min promenad till tåget varje morgon... utan då behöver man gå utanför dörren och direkt på tåget!

2009-02-24 @ 18:43:47
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Lotta

Spännande med flytt, var går lasset?? Kram

2009-02-25 @ 08:19:07
URL: http://systerc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0