Lööööördaaaaag :)

Idag hade vi finbesök utav min mor och hennes vän Ulla :)

En riktig lyckohelg för Frejsan,för igår kom både faster Sofie och faster Emelie på besök,mormor idag,så ska vi till Frejas farmor (och fastrar o farbror o låtsasfarfar) om ett tag,och imorrn kommer Frejas morfar på besök :)

Vi köpte nya Terminatorfilmen igår,riktigt bra!Synd att den "bara" är 1h och 50 min,den tiden flöt på alldeles för fort,ville ju se mera :D

Jisses,det är ju bara 5 dagar kvar till julafton ser jag nu!Iiiiiiiiiiih!
Den ska vi fira ute i Öregrund hos ♥mamma♥  Minns faktiskt inte när vi firade jul hemma sist!Men nu äntligen!

Nej,göra ett litet ryck o få undan all disk i köket innan svärmor kommer o hämtar oss!
Ha en ljuvlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysigt! Vi ägnar vår lördag åt packning, nu är det bara två dagar kvar i den här backen! Snart är vi grannar babe!!

2009-12-19 @ 16:41:12
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Emelie

Fult upp med andra ord! :)

2009-12-20 @ 11:04:11
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Längtar till på onsdag när jag ska hämta er! Kommer att bli så gött att fira jul ihop <3

kram

2009-12-20 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0