Hej mitt i natten!

Idag väntade vi besök av min far,styvmor och lillebror,hade plockat fram bullar o gjort jättefint här (ja,det krävs besök för att vi ska städa ordentligt,ha ha),så ringer han en timme efter att han sagt han ska komma...Ja,då kommer dom så klart inte,han va hos sin svärmor och skulle inte hinna åka hit innan dom skulle upp till fjällen.
Så jäkla tråkigt!
Så sa han att han kan komma på annandagen istället,ja då kom jag på nu under kvällen att vi ska till sambons mormor då.
Aja,i slutändan blir det ju säkert bra.

Vill utfärda ett R.I.P :

Brittany Murphy Photos

Skådisen Brittany Murphy drabbades av hjärtstillestånd hemma i sin dusch i morse (söndag),och hon dödförklarades 2 timmar senare.
Hon är en av mina topp 5 skådespelerskor,och ska hylla henne i veckan med att åter se "Don´t say a word" som är en av de bästa filmer hon varit med i!

Nej,nu blir det sängen,fasiken att det ska vara så svårt att lägga sig i tid,men när man har en dotter som typ aldrig vaknar före kl 9 på mornarna så blir det lätt att man har tankarna att man kan vara vaken lite extra :D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0