Freja 5 månader idag!

Ja,lilldamen växer på sig,hela 5 månader! Det står inte på förrän hon e tonåring :/ (ha ha)
Ska kila till affären idag och köpa lite potatis och lite burkmat,nu ska det testas!

Freja har varit snäll och låtit mig sova till kl 10 tre mornar på raken nu,I love my baby!!!
Så käkar hon frulle,det byts blöja och kläs på kläder,sen brukar hon slumra till nån timme igen,men idag va hon lite kinkig,ville inte ligga i sängen,inte sitta i mitt knä,så då tog jag till.....bilstolen!
På 2 röda hade hon somnat :



Så nu sitter hon här brevid och sover :)

En liten filmsnutt jag bjuder på(som vanligt låter mamman som en förrymd psykopat eller nåt):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0