Dan före dan före dopparedan!

Ja jisses,om två dagar är det julafton!*längtar*
Min älskade mor och lillebror Jimpan kommer in imorrn och hämtar oss,så ska vi shoppa det sista.
Så ska jag få träffa min äldsta lillebror och brorsdotter igen <3

Blir så less på hur människor tänker o beter sig,så jag hittade ett så gudomligt bra citat:
"Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på". / Alec Guinness
Så sant som det är sagt,nog sagt om det!

Idag skulle jag knäppa lite "god jul"-kort på Frejsan,men hon va inte riktigt sammarbetsvillig,så det blev många arga kort med tomteluvan på sniskan kan jag säga ;D
Men ett par bilder blev ok,så dom dyker upp här imorrn (sambon har stationära datorn,och jag får inte ladda upp bilder på denna bärbara för då laggar hans spel...)

Nej,plocka undan det sista av alla grejer så det är städat när man åker hemifrån imorrn!

Natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Herre Gud vilken sötnos!!!!

Hoppas att ni har det riktigt mysigt i Öregrund hos Eva och Esbjörn:) Nu ska jag åka och jobba snart:( Kram Pia

2009-12-24 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0