En social dag :)

Imorse (okej,typ kl 10,men det är morgon för oss) begav jag och Freja oss av ut till Salabacke på en fikadejt med ett par andra mammor och deras bebisar,hade jättetrevligt!!

Sen efter det så knallade jag och Freja runt på stan och letade leksaker till Freja,hittade inte allt för många,två skallrande mjukisdjur blev det.
Va in på apoteket och köpte ett par Ultivent-nappflaskor då Freja äter så glupskt så hon sväljer ner en massa luft med,får se om flaskan gör nån skillnad!

Sen...Har jag bokat min mors 50-årspresent!!Det blev en 30-årspresent åt mig själv med,ett helt dygn i stockholm i september,och då snackar jag god middag och LADIES NIGHT !!
Hotell är bokat med,så inga tågtider behöver passas!
Det blir bara jag och mamsen,men vi kommer nog ha SKITKUL!!!Eller hur??

Just det,kanske skulle fundera på middag med,adjöss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli riktigt roligt!!!

Du är för gullig!!!

kramar

2009-08-27 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0