Besök :)

Nu på kvällen fick vi besök av min kusin Madeleine och hennes familj,fast dom hade bytt ut Philip mot Spindelmannen ;)
Hade så trevligt så,Philip va jättegullig mot Freja och ville hålla i henne,smeka henne på kinden,och jag fick honom tillomed att sjunga för Freja :)
Lilltuttan va så grinig efter att dom åkt,så hon fick bada av sig sin vakenhet,och 10 minuter senare sov hon som en nyvaggad ;D

Knäppte kort,men orkar inte hålla på o lägga in bilderna på datorn nu..
Skulle fyllt på tidigare inlägg med bilder på Freja,men den andra datorn där bilderna finns är upptagen...som vanligt...

Imorrn ska jag träffa några mammor från ett forum jag är medlem på,ska bli superskoj,speciellt att få träffa en liten ursöt tös som jag följt över en av mammornas blogg (den mamman har jag pratat med i nästan ett halvår då hon gjorde praktik på min avdelning i våras :)  ).

Nu ska jag fortsätta glo på "True blood",såg hela första säsongen!

Sen blir det natti natti så jag orkar ta mig ut till salabacke imorrn förmiddag!

 


Kommentarer
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

ja du snigeln var ganska...ehh.speciell! Vet inte vaför hon hade den som husdjur. Inte direkt nåt att gulla med =)

2009-08-26 @ 22:49:41
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Lakritsfia

åååhh tack själva! Jättemysigt!!! :-p Får vi ABSOLUT göra om snart!

2009-08-27 @ 17:38:29
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0