Valborg.

Valborg har jag som sagt "firat" på jobbet,när jag gick hem hade vi fått in 4 firande patienter,tror det är tur att man jobbade dag för ajg tror inte dom va dom sista som kom in till akuten för denna dag!
Har nyligen vaknat upp från min powernap,så nu är det dags att böra kila i tvättstugan,ska tvätta bl.a alla täcken o kuddar,och de kläder man hinner med,och så ska vi givetvis fortsätta packa...

Graviditeten: Natten som va tror jag att jag vaknade sammanlagt 5 gånger av att jag fick sendrag i vaderna o fötterna,som gjorde fruktansvärt ont,och det gick bara över om jag ställde mig upp! *asjobbigt*
Så OJ va pigg jag va när jag klev upp efter sista "draget" kl 5:15...
Har börjat få ont i händerna med,det sägs att man kan få ett karpaltunnelsyndrom (ett falskt sådant),kan säga att det inte är alldeles för bekvämt,hoppas det går över så man kan ta i med händerna!

Hoppas ni har/har haft ett trevligt valborgsfirande med måttliga mängder alkohol och mycket trevligt sällskap!
Sköt om er gott folk  ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, måttliga doser alkolhol och många goda vänner. :)

2009-05-01 @ 10:38:01
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0