Gosat bebis :)

Mmm,skulle kunna åka tillbaka nu direkt och kidnappa honom :)

Jag har den sötaste bebiskusinen i heeeeeela världen :)


Ser upp till sin mamma



"Are you talking to Me???" he he,sötis


Far och son :)


Elliott´s storasyster Mikaela,min kusin det med :)

Elliott va så mini-mini så jag kunde ha honom liggandes på mitt ena bröst,så otroligt gosig och trött liten kille..
Ja,ni vet väl vad jag ska skriva härnäst...
Jag vill att det ska vara juli,att jag har fött och att jag har en egen bebis :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj Oj Oj sån liten sötnos :) Förstår att du längtar lite extra nu!



Kram

2009-04-15 @ 23:16:08
URL: http://memp85.blogspot.com
Postat av: Emelie

ja han va ju putteliten o jättesöt :)

2009-04-16 @ 07:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0