Gårdagens äventyr!

Hade en supertrevlig eftermiddag/kväll i gott sällskap!
Jag,sambon,brorsan,svägerskan,brorsdottern och brorsdotterns gudfar grillade och åt gudomligt gott,så bakade svägerskan jättegod rabarberpaj till efterrätt!!

Lyckades vinna Wilmas(brorsdotterns) hjärta tror jag!
Inte många sura miner när hon va hos mig,finally!!


Brorsan & dottern Wilma (han får väl döda mig om han skulle se detta på min blogg :P)


Lilldamen som hade så otroligt många miner att visa upp,söthjärtat!

Åkte hem strax efter 22,hann typ glo på film i en liten stund,sen drogs min rullgardin ner för ögonen,ha ha,trött som bara den!

Idag hade vi ju tänkt ta packningen på allvar,men hitills har vi inte packat en enda grej!Vet inte om jag tror att om jag tänker tankarna tillräckligt många gånger så kanske det bara händer tillslut,att allt helt plötsligt är packat?

Ha en skön söndag gott folk  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0