Finfint!

Idag efter att ha suttit inne sen i söndags (typ) så följde jag med sambon till hans hobbyaffär som ligger en liten bit bort.
SÅ skönt att få komma ut,och man njöt så mycket av vädret att man nästan glömde bort all värk!Men bebis bökade rejält,så kunde inte gå i nån snabb takt inte.
Åt en rejäl sallad vid middagstid,tyvärr håller den inte mättnadskänslan så länge,så vi har hunnit med att käka plättar med :D
Just nu håller jag på o småpysslar inför imorrn,då blir första besiktningen på denna lya,kommer att åka på omtapetsering (tack för det Lotus),men i bästa fall säger hon att det ändå ska omtapetserats (det är så mycket hål i väggarna,kan inte ha blivit omtapetserat här de senaste 10 åren!).
Har så klart "stökigt",alla undanplockade saker har börjat tas fram så man kan röja o packa,men hon som besiktar ska ju inte göra en städinspektion,utan lägenhetsbesiktning,hon förstår nog :)

Det lutar åt läggdax nu iaf,så man kan brottas med dammsugaren imorgon bitti.

Mamma: Nej då,hädan efter ska jag lyssna på när kroppen säger nej,lovar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag kollat både din och Elins blogg och ingen av er har skrivit nåt sen INNAN Johan var till Ackis, en tillfällighet.... eller....

Jag blir ju lätt schizofren när jag är så långt bort... nåja, ska på shopping imorgon och där finns ett ställe att ladda telefonkortet så jag ringer väl Johan imorgon.

Hoppas allt är bra med dig/er och att du tar det lugnt och tänker på mitt barnbarn (och dig själv naturligtvis)

kramar

2009-04-16 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0