Dum,dummare,dummast?

Är sjukskriven från jobbet idag då jag från igår haft väääldigt ont i rygg,höfter och ben.
Men tänker jag på att vila och ha benen i högläge,bla bla bla?
Nej,damen har nu haft tvättstugan,och har värken gått över?Nej.
Ja,jag vet,jag får skylla mig själv.Men va tvungen att tvätta,har inte kört igenom hela tvättkorgen,utan det mest nödvändiga.
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem så jag kan släpa med honom till affären,vill inte bära nåt mer idag.
Och vad är måltiden jag skulle vilja trycka i mig idag?Jo,nachochips med guacamoledipp i stoooora mängder!
Räknas det som middag?Nope,men kanske en liten förrätt?? :D

Nu vill inte bebis att jag ska sitta här längre,h*n sparkar som en vilding mot skrivbordskanten (som jag kan hända sitter liiiite tryckt emot),so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0