A walking zombie!!

Det är sant,det finns sånna!
Jag har jobbat inatt,ett jobbigt pass,så jag är beviset på det här med zombies!
Det sjuka är att jag inte är ett dugg trött,så ska dona lite vid datorn nu,sen när tröttheten kommer över en så ska jag byta gardiner o dona.Jobbar kväll imorrn,så varför inte liksom :)

Älsklingen är iväg på kurs nu,så det är otroligt skönt att han kommer hem mycket tidigare om dagarna :)

Nu ska jag klicka in mig på "Fritidsresor" och bestämma ett resmål till antingen senare i år eller början på nästa år!!  :)

Kommentarer
Postat av: Tina

gick de bra med spelet!?? tss..

ja vi åker ju på fredag nice!

2008-09-08 @ 17:33:04
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Vart bär det av dårå???

Klart ni ska passa på att åka i vinter 08/09, brukar oftast vara lite billigare då.

2008-09-08 @ 20:10:31
Postat av: Ems

Suttit och kollat på resor nu jag med!

men bär av i vår för oss om det blir som planerat!

2008-09-08 @ 20:12:54
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0