Vilken natt!!

Man har ju inte haft så mycket att göra kan jag säga :P

Vi va 6 st personal (vanligtvis 5),plus en student som va jäkligt duktig och gjorde mycket själv.
Det va så att man blev lat när det väl blev nåt att göra,ha ha :)

I helgen ska jag träffa min vän L och fika och snacka MYYYYYYCKET skit,ska bli superkul :D
Det va ju inte igår vi sågs precis!
Så skönt att snacka med henne,för hon förstår precis vad man menar och har alltid så superkloka och fyndiga svar på allt ;P

Är icke så trött just nu,så är i valet o kvalet om jag ska lägga mig o sova eller inte..
Kanske är bäst att sussa lite så man inte betér sig som en zombie på eftermiddan!

Älsklingen fick samtal från mäklaren efter visningen i tisdags,och det va 2 st som va intresserade och skulle kontakta sina banker om lån!Skulle ju vara tipptopp om han blev av med den direkt :)

Funderar på vad jag ska göra på lördag när älsklingen jobbar,antingen sitta o spela heeeeela dagen (mm,fortfarande datanörd),eller om man skulle ta en sväng ut till svärmor och umgås?Är lite tråkigt,vi åker nästan bara dit när det är nån tillställning,eller om hon vill bjussa på mat,och jag vill ju träffa hela familjen oftare :)
(alla hinder är oftast att jag eller älskling jobbar,och när man väl är ledig är man ju för tillfället slut som artist,he he)

Nej,ska man krypa ned i sängen och göra sötnöten sällskap?
Natti natti säger jag :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Man går in på inställningar och fixar men om man ska ha en bra design kan inte jag, så därför får mia göra, man måste ha photoshop och så.. puss

2008-10-17 @ 16:28:42
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0