Sover du gott just nu?

Jag förstår om du gör det,vem skulle inte det om man helt plötsligt hade en extratimme?
Värre är det för oss som jobbar,man sitter hela tiden och tänker att "nu hade klockan varit si och så".

Men vi sitter här o snackar om att det ska bli spännande o se om nån stackare glömt vrida tillbaka klockan,och kikar in här vid typ 5:40,hi hi :D


Ja,gårdagen!
Jag och älsklingen begav oss iväg till östhammar (Börstil) på dop,det va min fine vän M och hennes man A som döpte deras bedårande dotter S.Hon kände nog dåliga vibbar i kyrkan,för hon protesterade högt :P
Men sen kunde dopet köras igång,hon va så tyst och fin :)

Jättetrevligt efteråt med fika,träffade några man inte träffar allt för ofta nu för tiden.Supergott fika + tårta,tack för mumset!!!
Presentöppningen gick ivrigt till,barnen som närvarade ville ju så klart hjälpa till att öppna alla spännande presenter :D

Avslutade besöket med att kika till farmor o farfars grav,nu har den blivit jättefin,en massa stenar som omringar gravstenen,och två stenhjärtan på sidorna :)

Tog bussen hem,lagade mat,sen kom faster och stannade en snabbis,sen begav vi oss iväg till jobbet.

Just nu längtar vi ALLA hem till sängen  *gääääsp*

Imorrn (senare idag) ska jag försöka få älsklingen att följa med på bio,vill se "Låt den rätte komma in"!Har läst den boken ett flertal gånger,and i löööööööööööv it!

Höres senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0