Snö-söndag :)

Snacka om att man myser när man kikar ut genom fönstret :)

Jag är ingen vintermänniska,men i år har jag nog bestämt mig för att gilla vintern!

Det har gått bra att jobba i helgen,fredagsnatten va lite jobbig då jag va på annat ställe.Personalen va det absolut inget fel på,men det va så snurrigt allting.Skenade fram o tillbaka med patienter,så tillslut hade man ont i både mage o rygg,kunde knappt gå hem på morgonen.

Lördagsnatten va helt perfekt!Trodde inte jag skulle klara av den då jag endast sov ett par få timmar igår på dan (pga diverse saker),men det gick toppenbra!Inte ett dugg trött ju!

Nu är jag ledig fram tills på tisdag natt,så imorrn ska jag o Fia hälsa på vår vän N o hennes familj,ska bli kul  :)

Nej,göra något så man kommer igång kanske!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du som missade In Flames, såg i Aftonbladet nyss att de spelar på Sweden Rock 3-6 juni. Då kan du fira din 30-års dag 3 dagar i rad...



kram



ps. det snöar här också ;-) ds

2008-11-23 @ 17:43:21
Postat av: Jenny

Mamma:Ja,får se hur det blir.Skulle vara skojsigt!

Du...det snöstormar här med ;P

2008-11-23 @ 17:45:00
Postat av: Jenny

Vaddå 30 förresten?Jag fyller 25 :P

2008-11-23 @ 17:45:58
Postat av: mamma

Det var jag som klämde ut dig så jag tror jag har koll på hur länge sen det är...

MEN iofs om du fyller 25 så betyder det att jag fyller 45.... najs!!!

Det är ingen som hört av sig och velat träffa mig i helgen, nåja jag har försökt så nu är det inte upp till mig, kan inte göra mer.

kram

2008-11-23 @ 18:41:50
Postat av: Jenny

Tråkigt att inte någon hörde av sig,men det handlar väl om hur vuxen man är kan jag tänka mig..

2008-11-23 @ 19:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0