Ny familjemedlem på toahyllan!

Ja,igår va ju jag och älsklingen ut på stan o kikade runt.
Älsklingen köpte en parfym åt mig,bara "så där ändå".Parfymen har jag suktat efter ett tag.Paris Hilton´s  "Can Can" gör nu Kate Moss,Dior, Mariah Carey och Gwen Stefani sällskap på toahyllan  :D

(denna parfym får 10/10,luktar bedååååårande gött!!!)


Idag kanske det blir en sväng ut till IKEA,ska kika på lite möbler o grejer vi spanat lite på och vill inköpa senare.

Ha en bra tisdag  ♥

(själv ska man jobba natt *suck*)

Kommentarer
Postat av: mamma

Nästa vecka är jag ledig från jobbet!!!

Då kanske vi kan hitta på något????

Slangra på stan, fika och prata lite skit???

Skulle vara riktigt roligt!

Kolla schemat och hör av dig...

kram

2008-11-18 @ 13:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0