Lite småtrött så där...

Jobbade inatt,och vi var ett härligt team,jag va äldst denna natt!!!!(det är ovanligt!)
Hade en patient som....ja....vet inte riktigt vad jag ska säga...En 2 m lång o muskulös snubbe som va handbojjad både till händer och fötter,2 vakter + ett vak.Behöver jag säga att han är ganska farlig??
Ute på akuten hade han typ tuggat fradga och va helgalen,4 väktare o poliser för att över huvudtaget få på han bojorna.Vill lova att man va liiiiite nödig precis när man fått rapporten och skulle hämta in denne  *pust*
Men som tur var flöt natten på utan större problem,det enda att klaga på var psyk-vaket,tycker inte att hon är nåt bra vak alls!Hon är jäkligt duktig på att trissa upp dom patienter hon sitter vak på,men jäkligt dålig när det blir action!

Skönt att gå hem imorse,inte så halt ute som jag trodde det skulle vara faktiskt.

Nu ska jag väl börja klura ut nån mat att tillaga,men varför är man så jäkla tom i skallen??

Tjipptjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0