Gosegos!

Jag och Fian va ju till N igår o hälsade på.Hennes gossar har blivit så stora!D är lite över 4 år och lilla E har hunnit bli 6 månader!Men charmiga som attan,åtminstone den minsta :)
Så bjöd damen på mat med,så när man skulle gå hem va man lagom mätt o trötter...

Det blev tidig sänggång igår,strax  efter 22 höll jag på att somna på soffan,så hopp i säng!

Nu inväntar jag mamsen,vi ska ner på stan o kika efter kläder tills i helgen o så :)
Kanske inhandla nån julklapp med :)  Mamma ska få en del av sin redan idag :D

Nej,fixa frillan så man inte ser ut som en maniac!


Uppdate:

Ångrade mig,mamma får en del av sin julklapp på lördag :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en härlig dag! Nästa gång får vi avsätta tid till mer fika och skitprat = mindre shopping.

Upptäckte nyss att skorna som jag inte ville prova är FEL storlek.... suck... nu fick jag ett par med mindre storlek än jag ville ha. Tror du jag hinner gå in dem till lördag???

Visade Linda min klänning och hon tyckte den är jättefin!



kramar i massor!

2008-11-25 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0