Uppe med tuppen!

Ja,igår bokade jag två tvättstugetider (för att hinna med att tvätta både vinterkläderna och sängkläder + vanliga kläder,stugtiden är bara 3 timmar),men nån elak jävel hade tagit bort min andra tid,så nu är jag uppe och tvättar mera.
Det roliga är att den som tagit min andra tid inte ens behagade tvätta på den tiden den bokat *blir SÅ irriterad*

Idag vid lunchtid kommer svärmor förbi med älsklingens snowboard,sen kommer mellanbrorsan vid 13-14 och hämtar all packning som ska med upp till fjälls.
Sen blir det en dejt med Tina-snäckan på stan!Måste ha tag på mjukisbrallor,så jag inte fryser ihjäl där uppe!
Och så måste jag leta efter present till en kollega som precis fyllt 30 med.

Sen hem och fortsätta städa (ja,jag tänkte börja med det nu,men det kommer nog ta ett tag),så Lotus har det snyggt här hemma  :)

Så ser dagen ut hitills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0