So long,Uppsala!

Om ca 11 timmar bär det av till fjälls.
Mycket som är packat,säkerligen nåt man glömt,men så kan det vara i så fall.

Min käre svägerska har varit så rar och ska ta med sig pulka som jag kan åka när de andra står på skidor och brädor uppe i backen,ha ha,tror inte att jag kommer åka pulka i dagsljus  :P

Kommer sakna Lotus jättemycket,jag är ju så van vid att han finns vid min sida hela tiden och vill gosa  :(
Men jag har ju min karl som jag kan gosa med UTAN att ha en katt i ansiktet,ha ha :)
Har lyxat till det lite åt Lotus och köpt lyxiga enportionspåsar åt honom,och torrfoderspåsen kommer att stå på golvet så han kan tippa ikull den och ta själv om det skulle behövas.
Men givetvis kommer min svägerska E gå hit varje dag och ge mat och byta vatten.Det tackar jag JÄTTEMYCKET för  :)

Nu blir det lite slappt framför tv:n innan det ska sussas.

Och DU,GLÖM INTE VRIDA FRAM KLOCKAN 1 TIMME INNAN DU LÄGGER DIG!!
Imorrn är det sommartid som gäller  :)

Och på måndag är det första april,se till och luras då  :P

När jag kommer tillbaka blir det nog bilder uppifrån och lite skrivande  :)

Ha det så jättebra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0