Creepy!

Jag och svärmor stod och pratade så helt plötsligt öppnas min dörr och en okänd man (runt 60-årsåldern) är på väg att kliva in.
Så säger han: "Oj då,jag bara öppnade dörren", så gick han.

Ringde vicevärden,och han blev mycket upprörd,han sa att det springer hemlösa människor och rycker i dörrar,sitter uppe på vinden och dricker öl o röker.
Så nu är alla lås utbytta i huset och portkoden ändras på måndag.
Tur att jag alltid låser dörren även när jag är hemma!
Men vicevärden Ville skulle hålla utkik,han tyckte att så här kan vi inte ha det!




Kommentarer
Postat av: Tina

shit va läskigt!! syns snart. puss

2008-03-28 @ 13:29:45
URL: http://www.totinona.blogg.se
Postat av: Lissan

Fan vad läskigt! Tur att han gick ut igen!! Kram

2008-03-29 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0