Kväller...

Haft en jättetrevlig eftermiddag med mor och lillebror,handlat mycket nödvändigt för en gångs skull,inget onödigt.
Vi avslutade shoppingrundan med ett kvällsmål på MAX,usch,man ser ju ut som en hamburgare snart ju *suck*
Vill banta bort ett X antal kilo,men vad gör man när man e så glad i mat??Visst,äta nyttigare är ju ett stort alternativ iaf..he he...

Ja...jag gjorde jättejättemånga ljusa slingor i håret igår,vill prova ha det ljust...Men som vanligt så såg man ut som en polsk prostituerad som bara hade råd med en blekning,och den blev för djävlig...
Så idag köpte jag brun hårfärg IGEN (jäklar va duktig jag varit på att hålla mig borta från röd färg!!),och nu är jag brunhårig igen  :) Men det ljusa lyser igenom,men det ser inte så tokigt ut alls!

Tina...Emelie...Jag vill bara säga att jag längtar efter Norrtälje otroligt mycket!Inte långt kvar nu  :)

Sitter och väntar på att min gobit ska komma hem från farsgubben hans (födelsedagskalas,GRATTIS svärfar!!),har köpt ett par enkla,men snygga tröjor åt honom som han nog blir glad över att få :)

Nu ska jag avrunda kvällen med lite tv-tittande,sov så gött  ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

När är Norrtälje!? Jag längtar som en tok med, hoppas bara de inte krockar med mitt nya jobb men får tala om att jag verkligen inte kan jobba den dagen....

2008-06-26 @ 17:11:16
URL: http://totinona.blogg.se/
Postat av: Tina

vet men kommer ju jobba inom vården så blir helger och kvällar och rubbet.. men ska tala om de, får komma med någon bra ursäkt!

2008-06-27 @ 10:48:34
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0