Snart ett år sen...

I slutet på augusti är det ett helt år sen farfar dog i sömnen av en brakhjärtinfarkt.
Helt otroligt,känns som det bara va förra veckan som putte ringde mitt på dan och berättade att farfar hittats död på morgonen.Kommer ihåg att jag satt o grinade hemma i en timme innan jag letade mig ner till busstationen helt rödögd och nergrinad,satte mig på bussen,satt apatisk hela bussresan,hem till farfars lägenhet..Fy fan,så tomt det kändes då.Lika tomt som när farmor dog i april förra året med.Bästa "förälderföräldrarna" någonsin!Många stunder man upplevt med dom som varit de bästa! Och nu har man bara en gravsten att besöka..

Det lite "lustiga" i det hela är att farfar dog på farmors födelsedag.Han dog pga hjärtesorg helt enkelt (han slutade praktiskt taget att äta efter att farmor dött)

Ja,livet går vidare,men givetvis får man ha dagar då man mår lite mindre bra,gräva runt i minnen som tar en tillbaka till tiden man njöt av,med farmor och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0