*gääääääääääsp* eller inte...

Precis hemkommen efter natt nr 3,har gått i skaplig takt hela natten.
Nu sitter jag o tänker om jag ska gå och lägga mig eller inte.Va trött på vägen hem,men nu är jag pigg!

Pratade med min kära mor igår kväll,och inatt drog hon,Esbjörn,och båda mina bröder ner till Smögen för att åka båtrace med sin thundercat!Fy och sitta i en bil i 56 mil!Första gången brorsorna kommer åka i höga vågor med,4-6 meter höga(ja,dom va det tidigare efter en kuling)!(dom som är så långa och supersmala,dom kommer ju flyga fram i thundercaten,he he)
Nee,hoppas det lugnat ner sig på havet där nere,vill ju att det ska gå bra för dom  :)
*heja grabbar,friskt humör*

Nu har jag kommit fram till att det blir lite sussa,annars kommer jag nicka till på eftermiddan och sova bort hela kvällen.
Natti natti säger jag till mig själv,och Ha en bra dag säger jag till er läsare  :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag får hem kameran i kväll så, då kan jag lägga maila över lite bilder sen=)

2008-07-17 @ 15:20:22
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0