Va det fest i helgen?

Japp...

I fredags kom brudarna,och senare anslöt vi oss till ett annat gäng.Och sen begav vi oss till flurran..

                Tinas cykeltur:

Tack för en trevlig kväll!!!!


Sen igår begav  sig jag och älsklingen till östhammar på 50-årskalas,inställda på att vara nyktra:

Födelsedagsbarnet Stefan (fasters man) :

Kusin Tannes tjej Malin och min kusin Mikaela:

(lite mörk bild) Farbror Putte och kusin Tanne (och nåns hand) :

Ja,det blev så klart ingen nykter kväll,kom hem strax efter 02,och vi fick i oss ganska många öl...
Så idag lider jag verkligen över att vara tvungen att gå till jobbet,men denna seghet går väl över,ha ha..


TACK!!Till mamsen för en jättetrevlig fredags-shopping,den gick ju bra trots att jag inte sovit nåt sen jag kom hem från jobbet,men blev lagom muppig på Coop,ha ha (då kände jag mig fan full...)
Men sen när man kom hem,fick öppna upp en öl,och tjejerna kom så blev det full rulle sen!!

Eftersom jag klöpp av mig en bit på håret i fredags,så ska jag nu slänga i lite hårfärg så jag ser toppfräsh ut!!

Ha en bra söndagskväll gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Har färgat håret idag så nu slipper du skämmas över "grävlingsranden"
;-)
kram

2008-01-27 @ 23:48:56
Postat av: Tina

fy fan för dej, lägga ut så snygga kort;P
hade inte telefon vid mej i går så hörde inte att dur ringt.. men hade du de bra sen!? puss

2008-01-28 @ 11:14:26
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0