Ännu en lugn natt.

Jobbar med jättebra kollegor,och äntligen har en som varit mammaledig börjat jobba lite smått,jättekul  :)

När jag kommer hem nu på morgonen ska jag sova lite,sen ringer mamsen och väcker mig vid 12,då går jag upp,duschar,gör mig startklar,sen kommer mamsen och hämtar mig vid 13,så beger vi oss ut på storshopping!!

Sen hem,slänga i lite färg i håret,förhoppningsvis har jag hittat några snygga kläder att ha på mig till senare på kvällen,för då blir det utgång med alla mina partypinglor!!Fan så kul vi ska ha!!

Hmm,måste komma ihåg att köpa alkohol och tilltugg,annars blir det ingen bra fest!

image99

Kommentarer
Postat av: Emelie

tyvärr så kommer jag inte ikväll... får besök..

2008-01-25 @ 08:04:26
Postat av: Tina

ahh om de är okej för dej!? mycket dricka ska de bli... puss

2008-01-25 @ 08:25:20
URL: http://totinonna.blogg.se
Postat av: Lissan

Hoppas ni får en toppenkväll! Ska tänka på er imorgonbitti när jag sitter på bussen o mår bra :)
Nästa gång gumsan, då du!!!
Kramis

2008-01-25 @ 10:03:37
URL: http://missdestiny.blogg.se/
Postat av: mamma

Är väldigt nyfiken hur du mår idag och hur kvällen avlöpte... ingen sömn... 7 timmars shopping... hemma 20 min innan gästerna kom... inget bra upplägg direkt för en lyckad utekväll... vågar inte ringa för idag ligger du väl i ide hela dagen.
Tack för igår, jättekul (som vanligt) att gå runt med dig och prata skit och handla.
kramar

2008-01-26 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0