*GÄSP*

Det blev en hård kväll igår...
Alkoholen flödade,men jäklar så kul det va att träffa allt folk  :)
Första gången man va hemma hos brorsan o svägerskan sen dom köpte huset,jäklar så snyggt dom har!
Det blev att jag och älsklingen sov kvar där,för när nattbussen gick så va festen på topp!

Kanske att jag lägger ut ett par bilder senare,får se.

Nu sitter jag på jobbet,det är hur lugnt som helst,det välkomnande man fick när man klev innanför dörrarna här va: "Välkommen till Calici-land"!
Och givetvis är det MINA patienter som har vinterkräksjukan, *jippi*!
Som att man inte känner sig tillräckligt risig sen festen igår....


Nej,nu ska jag  gå och kika om det är dags för ännu en renbäddning.
F-n så skönt det ska bli att få gå hem och sova om 7 timmar!

Kommentarer
Postat av: Ems

Jo, hörde rykterna på stan att det var fest där! :P
Hoppas ni hade det skoj iaf, men
tror jag väl!

2008-02-25 @ 17:39:46
Postat av: Tina

ja du jag är så öm i fingrarna så de är sjukt åt de.. haha

2008-02-27 @ 06:33:40
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0