Nnnnnervöööööös.

Har blivit bokad på mitt nattpass nu i natt...På 78 B.
För er som inte vet vad 78 B är för avdelning så kan jag berätta att det är onkologen,cancerpatienter i alla åldrar.
Det är inte "my kind of" avdelning så att säga.
Men har lovat att prova nu,får se hur jag tycker sen.
Bemanningsassistenten som bokat in mig där sa att det behövdes folk där,men att det va välbemannat och erfaren personal?Eh?Vad ska dom då med mig till?
Aja,ska inte krångla.Bara skönt att få fylla luckorna i schemat.  *längtar tillbaka till ava*


Och appropå sjukhuset,så har jag en bekant som ligger inne på bb just nu,hoppas allt går bra för dig A!!!!!Hade du så kort mellan verkarna imorse så tror jag inte du kan hålla din lilla inne tills efter 12-slaget på nyårsafton  ;)
Du kanske redan bringat en bebis till världen nu o gosar för fullt?Åh,hoppas allt gått/går bra iaf!!

Nu ska det rullas köttbullar!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för tipsen känns bättre nu, det kommer gå sååå bra för dig inatt skulle jag tro... hade fint kram

2008-12-29 @ 17:28:30
Postat av: Emelie

hehe gissade på att hon skulle få den 28:e... Då var det nästan med andra ord! Hoppas allt går bra för henne!

2008-12-29 @ 18:57:05
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Lissan

Tack för att du tänker på oss! Allt gick bra o det är så skönt att det är över :)

Kram

2008-12-29 @ 20:02:57
URL: http://missdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0