Natten gick bra.

Jobbade med en sköterska som inte va det minsta dugg mjäkig *me like*

Inatt har jag blivit inbokad på dubbelgång på 70 D (trauma-ortoped/handkirurgen),får se efter nattens slut vad jag tycker om den avd.Fått ett ganska dåligt intryck av den,men faster säger att den är bra,så då hoppas jag på det!
(har ju egentligen sagt att jag inte vill gå i kirurghuset i första hand,men nu e det ju dåligt med jobb.....)

Just nu e det bara en jäkla massa nätter som man ska gå,det jag helst ville undvika.Äh,får bita ihop,det kanske funkar ändå!

Ha en bra kväll!! 

Och grattis till A & P som fick en dotter inatt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste du jobba morgon natten med eller får du se några raketer me gubben? minnet e bra men kort...

2008-12-30 @ 20:26:13
Postat av: Jenny J

Jag är ledig inatt,så får dricka pommac och se raketer :)

2008-12-31 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0