Besöket gick ju bra...

Jodå,farsgubben hittade hit.Och han stannade i hela 1.5 timme!!
Men det va inget snack om mig eller mitt liv,utan det va bara "Anton,Anton,Anton" (min lillebror).
Det märks att han hade velat haft en pojke från början...Anton får allt,det är motorbåt,cross,en minibil när han va typ 1 år,ett jäkla flipperspel för 10.000 spänn som han inte ens är intresserad av,allt han pekar på.Bortskämda unge..
Själv får man (och har alltid fått) en liten peng till födelsedagen och till julen..
Ni kanske förstår om jag är lite nedlåtande mot min far?

Nåväl,efter besöket så gick jag o älsklingen ner på stan o kikade en snabbis,blev less bara av att gå på gågatan,så gick hem tomhänt.Ska göra ett nytt försök imorrn,måste ju hitta NÅT som man kan fynda!

Nu ska jag fortsätta slappa framför tv:n.
Ha en fortsatt skön kväll  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0