Ja,nu ska ni få höra!

Lördagsnatten va för jävlig,vi va bara 4 pers som jobbade,så jag hade enbart hand om övervakspatienterna.
Men hjälpte givetvis till nere på salarna där det behövdes.
Jag hade ganska ont i foten,och på morgonkvisten försökte jag få en medicinläkare att skriva en remiss till rtg,men han "orkade" inte,så jag fick åka tillbaka till akuten igår kväll (runt 18).Dom hade så fullt med patienter,så jag skulle få vänta tills natten nångång med att få träffa en läkare,så dom rådde mig att åka hem och komma tillbaka idag.

Så jag åkte dit idag på förmiddan,träffade en snäsig läkare,röntgade foten och fick svaret att det inte syntes något. Men  ibland syns det inte direkt,så ska tillbaka dit o göra en ny röntgen om 2 veckor.
Så hade han kollat på bilderna från i våras,då jag fick en spricka i sesambenet (på samma fot som jag har problem med nu),då visade det sig att det trots allt inte va en spricka,utan en rejäl fraktur,mitt sesamben va delat i 2 bitar!  Knäppt!

Men hade en mysig kväll i soffan igår iaf,kollade på tv och åt godis och myste =)

Nu är jag egentligen sjukskriven till den 13 nov,men orka!Jag går tillbaka till jobbet redan i helgen,läkaren sa ju trots allt att det bara va bra om jag kunde gå så mycket som det gick på foten.

Men ikväll blir det lugnt iaf.

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Takida 16 nov i Enköping!

2007-11-01 @ 06:49:32
URL: http://www.totinona.blogg.se
Postat av: Tina

lite uppdatering tack =P

2007-11-01 @ 14:57:56
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0