Trevlig kväll igår=)

Glögg-kvällen med kollegorna va helhärlig,vi hade köpt en flaska whiskey och Uppsala-kulan åt värden V som tack för att han ordnade denna kväll.

Jag blev så klart full (även fast jag skulle sköta mig eftersom vi ska hem till raringens mor på middag idag),stämde träff med raringen på stan,gick till Bullit,träffade lite vänner,sen kom halva styrkan från glöggkvällen,så raringen fick träffa mina kollegor =)

Tror vi gick hem vid 01 inatt,har legat som ett stök idag (förutom vid 12 när brorsan ringde och ville att jag skulle fixa betalning för deras bil (brorsan tatuerade sig idag,och hade lite bråttom,så när han skulle betala för en parkeringsbiljett så gick det inte att betala med visa-kort,så jag fick mata i mynt,gå till tatueraren och hämta bilnyckeln,gå till bilen och lägga i biljetten,tillbaka till tatueraren bara för att konstatera att jag lika bra kunde behålla nyckeln ifall han skulle sitta längre än vad jag betalt till,vilket det blev med,en trasig svägerska kom och hämtade nyckeln,fy så hon såg ut :P )

Nu har raringen duschat klart,så det är min tur att ta bort bakfyllestanken från min kropp....

Återkommer sen med lite mer,om det gick bra på middan,om man gjorde bort sig eller så,ha ha ;P 

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Tack raring för dom vackra ord du sa. Domstämmer ju helt och hållet iaf. Jag ska nog försöka äta lite nu (förstamål mat för idag). Ha det så trevligt hos svärmor.... Hör av dig sen, kram

2007-11-24 @ 16:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0