Jobbig dag.

Idag var jag på den tredje begravningen inom ett halvår,tyckte jag klarade mig bra från tårar och så (trodde inte jag hade några kvar),men så fort dom spelade första  psalmen,så blev tårarna våta,och näsan igensnorad.

Nu orkar jag inte med ett till kyrkbesök,så nu får fan alla hålla sig vid liv!

Och en sak till jag inte orkar med : idiotiska ex.Finns det nåt värre?Tror faktiskt inte det.Sluta höra av dig,jag är faktiskt inte ett dugg intresserad!(det finns alltid en anledning till att ett förhållande tar slut!Eller?!)

Ikväll bestod middagen av risgrynsgröt och smörgås med julskinka *mums*
(tack till svägerskan som gav mig ett så enkelt och gott tips omedvetet)
Raringen ratade kanel och socker,och hade på blåbärssylt istället,knäppis   :P

Tror nog det blir nattmössa alldeles strax,jäkligt sömnig och ska upp tidigt imorrn och göra sista praktikdagen på : Brännskadeintensiven.

Natt Natti



Kommentarer
Postat av: Tina

Men gumman lilla då, låter inte kul.. de låter som du behöver en tjejkväll snart..=) supa lite?

2007-11-30 @ 17:50:19
URL: http://totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0