Jättetrevlig kväll!!

Nyss hemkommen från Sunnersta där jag tillbringat hela kvällen med trevligt sällskap  =)
Har träffat svärmor med man,2 svägerskor,en svåger,raringens moster och hennes man.
Det bjöds på gudomligt god köttfärslimpa och gott vin  =)
(men jag tackade inte ja till vin förrän klockan va runt 22-snåret,då hade vi trots allt varit där sen kl 18.  (jag behövde repa mig från gårdagen,he he...)

Vi har druckit gott och spelat kortspel fram tills vi åkte hem,vid 24,och vi har kommit överens om att vi ska ta en ny spelkväll snart igen.
(fick höra från raringen nyss att jag är omtyckt av svärmor  *pust*
Jobbigt om hon hatat mig eller nåt :P  )
Men hon tyckte jag va lite tyst,men vem är inte tyst och reserverad första gången man träffar nån man vill göra ett gott intryck på?Man är ju så rädd för att säga nåt tokigt eller så,ha ha...

Nu ska vi äta hamburgare,sen blir det nog sängen  (och nej,inget snabbmål så här på nattkvisten,raringen står faktiskt och steker hamburgare!)

Natti natti gott folk!


                                       image46

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du har ju fullt upp hela tiden verkar dte som,vore trevligt om du hade tid att ringa ngn dag.

2007-11-25 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0