Avstigning...

Ja,av mitt nattpass alltså,ha ha..
Varit en skaplig natt,inga bajskastande patienter eller så,och inga påtryckningar från akuten (som det brukar vara...ofta.)

Kom hem från jobbet för en timma sen,inte ett dugg trött!
Så tänkte jag att jag ska vara vaken,pyssla om mitt hem lite granna...Då blev jag genast trött!! Så kanske att jag ska "soffa" ett par timmar?(fast ett par timmar för mig betyder alltid typ 5-6 timmar,och det blir ju så jobbigt ikväll då..)

Just nu är det - 2.1 grad ute,fuskade och tog en gröning hem från jobbet,skulle nog ha hunnit frysa ihjäl annars innan jag kom hem!
Tycker det har varit kallt och lite vitt ute ett tag nu,dags att bli varmt och grönt ute nu!
Eller ja,varmt iaf,vitt får det gärna vara =)

Jag tycker att jag som har överflöd på fett i min kropp ska väl inte vara så lättfrusen?Men jo,det är jag..Eller så är nog en liten bakomliggande faktor att jag varit vaken sen kl 15 igår,jobbat hela natten,och nu kommit hem och slappnat av...Vad vet jag.

Är lite orolig över min raring,han va ledsen igår kväll när vi pratade,nåns död har inträffat,och jag kände verkligen att jag ville vara där hos honom och trösta och krama,ingen ska behöva vara själv när denne är ledsen.Men vi ska ses idag.

Idag ska jag nog pallra mig iväg till Willys och storhandla (ja,så mycket jag orkar bära iaf).
Men det blir en vila först,skriver nog senare.


                                                                      image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0