Snart fredag =)

Igår kväll hade jag och älsklingen skräckfilmskväll,vi kollade på "Saw IV" och "Resident Evil-Extinction".
Kände att vi behövde lite filmtittande då det inte blivit av nu när jag jobbat 3 nätter på raken.

Jag ska vara ärlig nu..
Jag klev upp för en halvtimma sen.
Det längsta jag sovit ut på jättelänge!
När mannen drog till jobbet imorse så hade jag nog nästan somnat om innan han stängt dörren,och jag behövde nog lite mer sömn.

Idag ska jag dammsuga,sen gå ner på stan en snabbis tror jag och kolla efter lite kopplingar till datorn & tv:n  (så jag slipper sitta  och bränna ut varje film på skiva som jag vill se på.)

Sen ikväll ska jag möta upp faster min på busstationen så ska vi gå till Blå Korset på akademiska och äta årets julgröt på jobbet.Dom  är riktigt generösa,för vi skulle egentligen inte fått det,för dom var tvugna att dra in på den i år för att kunna ha råd med annat,men så fick vi gröt iaf!Så gröt,skinkmacka,frukt och en HEL flaska med julmust är vad vi ska goffa i oss ikväll  =)

Nu blir det dammsugning som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0